موزیک

برنامه Folder Guard Pro v8.3.1, رمزگذاری حرفه ای بر روی فایل ها, رمزگذاری حرفه ای بر روی فولدرها, مزگذاری حرفه ای بر روی فایل

موزیک

برنامه Folder Guard Pro v8.3.1, رمزگذاری حرفه ای بر روی فایل ها, رمزگذاری حرفه ای بر روی فولدرها, مزگذاری حرفه ای بر روی فایل

حاج رضا هلالی شب 1 محرم 89




مجموعه سبک ها و نوحه های شب 1 محرم 89 با مداحی حاج رضا هلالی که در هیئت الرضا (ع) تهران برگزار شده است را میتوانید به دو صورت صوتی و تصویری با مراجعه به ادامه مطلب دانلود کنید.



امکان دانلود فایل های آپلود شده در سایت فقط برای اعضای سایت وجود دارد.

با عضویت در سایت می توانید مراسم ها را دانلود کنید.





مجموعه سبک ها و نوحه های شب 1 محرم 89 با مداحی حاج رضا هلالی که در هیئت الرضا (ع) تهران برگزار شده است را میتوانید به دو صورت صوتی و تصویری با مراجعه به ادامه مطلب دانلود کنید.



امکان دانلود فایل های آپلود شده در سایت فقط برای اعضای سایت وجود دارد.

با عضویت در سایت می توانید مراسم ها را دانلود کنید.



دانلود فایل های صوتی:

کوفه شهر غربت شهر زجر و منت (شور)

ز دیده دارم آرزو به دل بود هوای تو (سنگین)

زینبم مظهر اسماء الله (واحد)

دنیای من آقای من اللهم الجعل محیای محیای من (شور)

بسم الله روضه خون اومد ماه جنون (شور)

بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا (شعرخوانی)

دانلود فایل های تصویری:

کوفه شهر غربت شهر زجر و منت (شور)

ز دیده دارم آرزو به دل بود هوای تو (سنگین)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد